tiistai 12. elokuuta 2008

MOSKOVASTA PIKASESTI

Strastuite vaan! Kuulkaa jouduin/paasin taas (ja Raoul ekaa kertaa) Venalaisen terveydenhuollon palvelujen piiriin...Eilen ennen stressikiirelahtoa Mongoliasta lentokentalle mun vatsa alko kramppaamaan ja tuli litra vetta perasuolesta ja oksuolo....se sitten paheni vaan ja jo ennen koneen lahtoa olin ravannu vessassa vesiripuloimassa ja oksentamassa, kuumetta...tunnin lento Irkutskiin oli painajaista nailla vaivoilla, onneksi oli talla kertaa oma huoltaja mukana . Irkutskin kentalla tajuttomat jonot ja meika siella lattialla kituu, Raoul kavi esittamassa kainon pyynnon paasta jonon ohi ja paastiin. Siina sitten laukkuja odotellessa kippurassa kouristuksineni klo 02 yolla tuli luoksemme babuska kysymaan doctor? Ma olin etta ei tartte mutta raoul oli etta jooo ja kai ma naytin surkeelta. Siina sitten kuulusteltiin etta mita oon syonyt ja oonko kadet pessy ja ulosteen koostumuksetkin ja paadyttiin Irkutskin letokentan pikku sairaalaan kolmen laakarin tai hoitajan hellaan mutta tiukkaan huomaan. syottivat tabletteja naamaan ja peittelivat...olin ihan rikki. Raoul sai kuulla kunniansa kun mulla ei ollu sukkia jalassa, ihan kun se nyt sen vika ois. mutta neljan tunnin patkittainen uni ja tabletit saivat mut taas ainakin jonkinlaiseen reissukuntoon ja moskovassa ollaan....kirjoitellaan riikasta lisaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti